FAQ

Jak skontaktuję się z obsługą sklepu?  

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 udzielimy wszelkich informacji telefonicznie i mailowo. Po wyznaczonych godzinach odpowiemy wyłącznie mailowo, najszybciej jak to możliwe.

Na ile wcześniej muszę złożyć zamówienie?

Wymagany minimalny czas złożenia zamówienia to 24h. W okresie świątecznym, komunijnym itp. warto złożyć zamówienie wcześniej.

W jakich godzinach dowożone są zamówienia?

Zamówienia dowozimy od poniedziałku do niedzieli od 10:30 do 21:30.

Czy mogę złożyć zamówienie z wyprzedzeniem?

Każde zamówienie może być złożone z dowolnym wyprzedzeniem, nawet kilkumiesięcznym. To Klient decyduje o dacie jego złożenia. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.

Czy mogę zrezygnować lub zmienić zamówienie?

Zamówienie może być bezpłatnie anulowane lub zmienione, jeśli nie zostało jeszcze podjęte realizacji. Rezygnację lub zmianę zamówienia należy niezwłocznie zgłosić drogą e-mail lub telefonicznie.

Czy dostanę potrawę dokładnie taką jak na zdjęciu?

Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu towaru. Nie zmienia to jednak nigdy użytych składników do wytworzenia produktu. Produkty dostarczane są w estetycznym pojemniku zgrzewanym na gorąco.

Jaki jest obszar dostawy?

Obszar, jaki obejmuje dostawa to teren miasta Poznania, gminy Komorniki, gminy Luboń, gminy Tarnowo Podgórne oraz gminy Suchy Las.

Jaki jest koszt dostawy?

Dostawa produktów o wartości powyżej 300,00 zł jest bezpłatna. Dostawa produktów o wartości do 300,00 zł obciążona jest dodatkowym kosztem w wysokości 10,00 zł.

Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Minimalna kwota zamówienia to 100 zł.

Czy można zapłacić za zamówienie gotówką?

Dla bezpieczeństwa i wygody dozwolona jest jedynie płatność przelewem lub PayU.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura imienna lub faktura VAT. Jeśli Kupujący chce otrzymać fakturę VAT, zobowiązany jest zaznaczyć tą opcję w Formularzu podając dane do faktury.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Produkty oferowane przez Sklep są rzeczami niefabrykowanymi, wyprodukowanymi specjalnie pod zamówienie Klienta, dodatkowo są rzeczami ulegającymi szybkiemu zepsuciu i mające krótki termin przydatności, dlatego też nie można ich zwrócić.